CUSTOMER SUCCESS MANAGER
Descrizione dell'offerta di lavoro
Our mission is to support innovative organizations in expanding their operations globally.
Currently we are partnering with SoSafe a leading provider of cybersecurity awareness solutions helping companies stay ahead of cyber threats through tailored cutting-edge programs.
SoSafe is one of the fastest-growing security awareness scale-ups worldwide.
By putting people first and focusing on behavioral science they are disrupting the status-quo of Cyber Security.
Tasks In this role youll own the customer journey from the very beginning ensuring a smooth onboarding experience that sets the stage for long-term success.
Youll guide customers through setup and activation then continue to serve as their strategic partner driving adoption identifying growth opportunities and owning renewal strategy.
If you thrive in fast paced environments where creativity to drive impact is celebrated wed love to hear from you.
Your Mission.
Be the key point of contact for a portfolio of Italian speaking customers from onboarding through renewal Manage the technical implementation of SoSafe Awareness Platform (SaaS product) ensuring a smooth and successful Go-Live Guide and advise customers on cybersecurity awareness measures helping them maximise the impact of our platform Conduct business reviews highlight ROI and support renewal/upsell conversations Collaborate with cross-functional teams (Sales Support Product etc.) to drive success of your customers Act as the voice of the customer internally by sharing feedback with product development team Leverage the relationships you build to identify reference customers and case study candidates Requirements Customer-centric with a proactive and hands-on mindset and strong motivation to make an impact in a fast growing company 2 years of experience in Customer Success Onboarding or Account Managementideally within a SaaS company Comfortable handling technical setups and liaising with support or engineering teams when needed Strong communication and stakeholder management skillsable to handle commercial conversations confidently Fluent in Italian and English Able to manage multiple customers tasks and stakeholders in parallel Comfortable working both independently and as part of a collaborative international team Interest in cybersecurity or willingness to learn quickly
Dettagli dell'offerta
- Chatwin SRL
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 03/08/2025
- 06/01/2026
Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......
Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......
A, divisione delivery center key client, seleziona per azienda leader nella distribuzione al dettaglio di calzature, uno store manager... luogo di lavoro: bussolengo (vr) responsabilità entrerai a far parte di un’azienda solida che cerca di trasmettere attraverso la figura dello store manager la propria......
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Altre informazioni sul lavorodi cosa ti occuperai? lo store manager che cerchiamo risponderà direttamente all’area manager e sarà responsabile della conduzione del negozio in tutte le attività che la compongono: -coordinamento del personale del punto vendita e supporto nello svolgimento di attività operative......
Service_manager figura in grado di interagire con uno o più customer... inglese fluente e backgroud tecnico definizione delle timeline dei rilasci attività di coordinamento know how jira per la gestione dei tickets know how base comandi linux (apertura log, ricerca di errori/eccezioni) nice to......
A core teleperformance commitment is to position top talent for success in this new chapter... apply today! per un importante cliente nel settore banking/finance, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service... are you ready to explore a whole new world of vast......
Opportunità per importante gruppo internazionale leader nel settore dell’energia rinnovabile in fase di sviluppo ed espansione, operante in italia e nel sud europa si ricerca per un percorso di crescita e affiancamento una figura junior in qualità di: junior site manager – mottola (ta) principali responsabilità......
Vuoi essere il punto di riferimento per la gestione di progetti unici e ambiziosi?hai ottime doti comunicative e organizzative e ti piacerebbe lavorare coordinando project manager all'interno di un'azienda in forte espansione? magazzini bracchi srl, leader nella progettazione e realizzazione di soluzioni......
Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: service area manager macchine agricole /movimento terra (m/f) la figura verrà inserita all’interno dell’area service e sarà punto di riferimento per i clienti per l’assistenza post-vendita, in particolare si occuperà di : programmare gli interventi di......