HRIS DIGITAL TRANSFORMATION
Descrizione dell'offerta di lavoro
.
.
Fabbrica Italiana Sintetici Spa, one of the leading CDMO in Europe, founded in and recently acquired by a primary international investment fund.
Who we are F.
.
.
– Fabbrica Italiana Sintetici is Italy's leading company in the development and production of active pharmaceutical ingredients (APIs) and intermediates for the global pharmaceutical industry.
With three manufacturing sites and over professionals, we've been committed to research, quality, and sustainability for nearly 70 years.
Our products impact the lives of millions worldwide — a responsibility we carry with pride and passion.
Join our team and be part of a company that grows thanks to the dedication of its people.
What you'll do • Maintain P&C information systems and related procedures to capture, record, and manage critical HR data accurately; • Ensure integrity and confidentiality of HR financial records, recommending and implementing system improvements and new applications as needed; • Communicate effectively with internal stakeholders to clarify budget constraints and financial performance; • Analyze and interpret HR data to provide actionable insights on workforce trends, employee performance, and compensation; develop and maintain dashboards and reports for senior management; • Monitor key HR metrics such as turnover rates and absenteeism to identify improvement areas and support strategic HR goals; • Lead and participate in HR projects focused on process optimization, system implementation, and data integration, ensuring projects are delivered on time and within budget.
Responsabilità.
What we're looking for • Master's degree in Business Administration, Economics, Management Engineering, Statistics, or related fields (preferred, but other degrees considered); • 3-5 years of experience in P&C analytics roles within established companies; • Excellent written and spoken English skills; • Strong analytical skills and proficiency with data analysis tools (e.
., PowerBI, Excel, HCM systems); • Excellent communication skills; • Ability to work collaboratively in a team and manage multiple projects simultaneously.
Nice to have • Previous experience implementing HR systems; • Hands-on experience with advanced HR systems and supporting system upgrades; • Close collaboration with Compensation & Benefits Managers, HR Business Partners, Payroll Managers, Finance, and other stakeholders to align compensation strategies with business goals; • Strong project management skills and experience working with IT and Finance functions.
Working Space Location.
Montecchio Maggiore (VI) Department.
HR Disponibilità oraria.
Full Time Patente.
B
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 01/07/2025
- 06/01/2026
Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
Sei appassionato di digital e project management?hai voglia di metterti alla prova su progetti concreti, sfidanti e trasversali?magazzini bracchi srl è alla ricerca di un/una junior digital project manager da inserire nel proprio hq di seravezza (lu), per rafforzare l'ufficio marketing......
Ruolo ricoperto:-expert digital engineercompetenze richieste:-angular 2+framework ionicattivita’:-rifacimento applicazione mobile basata sul framework ionic (angular)seniority: +5 annisede di lavoro: roma ( sw totale)impegno: full time dal lunedì al venerdìsi offre:contratto e retribuzione commisurata......
Ti occuperai della ricerca e gestione di nuovi lead e clienti in ambito digital marketing e web... piramis, dalla creazione di siti ed e-commerce al digital e advertising marketing, supporta le aziende nella presenza e nel posizionamento sul web, per l’aumento del fatturato e dei ricavi, nel rafforzamento......
Abilità e qualifiche: esperienza pregressa di almeno 2 anni nella gestione di progetti di design e sviluppo digital (es... compensi: 1... si tratta di una figura per noi estremamente importante, visto che uno dei nostri valori aziendali e filosofie è che l’azienda ed i suoi risultati è fatta di persone:......
Se sei pronto a portare la tua carriera nel digital advertising a un nuovo livello, inviaci la tua candidatura!... requisiti: esperienza pregressa nella pianificazione e gestione di media digitali, preferibilmente con esperienza su piattaforme di advertising... gestire gli aspetti tecnici della campagna......
Per la propria sede principale, ricerca e seleziona credit manager digital assistant senior per le offerte promozionali e campagne marketing di rinnovo e nuovi clienti a cui concedere un finanziamento... 000,00 gestione portafoglio clientela aziendale; leads qualificati in piattaforma completamente digitale......
Nello specifico : -elaborazione strategia di comunicazione , strategie e-commerce e digital marketing... cerchiamo figura con passione per la moda ed esperienza nel campo della comunicazione, marketing e e-commerce del settore moda femminile... 500,00 al mese ore previste: 20 a settimana benefit: orario......
Familiarità con strumenti di analisi web e seo... assistenza clienti via email e chat per risolvere problemi tecnici e rispondere a domande sui prodotti... collaborazione con il team di marketing per implementare strategie di vendita e promozioni... altre informazioni sul lavorocompetenze preferibili:......
Grazie ad un team di più di cento risorse esperte nei settori di social e technological transformation, cambiamenti organizzativi, comunicazione, learning, digital, branding e design, openknowledge collabora con diverse realtà, nazionali e internazionali su tematiche della collaboration e della digital......