ADMIN COORDINATOR - LISCATE TELECOM
Descrizione dell'offerta di lavoro
Dealing with customers and the warehouse supervisor for daily activities and impromptu or extraordinary activities Verification of their fulfillment in compliance with the assigned deadlines Data extraction from management system and obtaining KPIs to share internally and with customers after analysis Extraction of monthly data, possible reconciliation with customers, and handling internal input for reporting and/or invoicing Is an active part in the management of internal and external audits, and promoter of initiatives aimed at infrastructure improvement Requirements.
Skilled with the Office Suite, in particular Excel Good knowledge of English Analytical skills and ability to meet deadlines Team worker Ability to manage and motivate a team Customer oriented attitude.
able to build successful relationship with clients Good organizational and planning skills
Dettagli dell'offerta
- Full-time
- 23/04/2024
- 22/07/2024
Stiamo selezionando una guardia giurata per la centrale operativa di liscate che, avvalendosi del supporto dei più moderni sistemi nell’ambito della security, sarà il punto di riferimento per clienti e colleghi siamo alla ricerca giovani orientati all’utilizzo di nuove tecnologie, appassionati e performanti......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Società che si occupa di sorveglianza, sicurezza, portierato non armato , seleziona candidati per inserimento immediato zona casirate d'adda (bg) - liscate (mi) lavoro su turni , si richiede utilizzo pc, solo automuniti... requisiti di lavoro massima serietà......
Siamo alla ricerca di personale nella zona di casirate d'adda e liscate il lavoro sussiste su inserimento dati a pc inserimento da subito inviate curriculum vitae a *****@***** requisiti di lavoro saper usare il pc......