CLIENT ADVISOR PART-TIME - ARMANI EXCHANGE MILANO
Descrizione dell'offerta di lavoro
.
.
The Armani Group is a leading company in the fashion and luxury sector, with more than employees.
Its three core brands – Giorgio Armani, Emporio Armani and A|X Armani Exchange – are active in all the world’s major countries, across many continents.
With origins firmly rooted in Italy, but also with a cosmopolitan vision and culture, the company has grown since it was founded in , expanding its offer from clothes and accessories to cosmetics, fragrances, eyewear, watches, jewellery, and furniture and furnishing accessories.
Today, therefore, as well as being well known in the area of fashion, the Armani Group is also renowned in the sectors of interior design, food and beverage, and hotels and resorts.
Giorgio Armani has created a style that has, with remarkable consistency, continued to explore countless variations and possibilities over the years.
The Armani style, in expressing a precise vision – down to the most minute detail, is a style in the truest sense of the word.
a way of being and presenting oneself, certainly incorporating clothing and accessories, but also including gestures, ways, behaviours and attitudes; a style that goes beyond the sum of its parts, and well beyond what one wears.
Convinced that ethics and aesthetics must coincide, Giorgio Armani expresses fundamental and enduring values through style.
He does so by creating timeless pieces that, enhanced by precious materials and artisanal craftwork, resist the whim of fleeting trends with their pure and essential design.
Context and purpose of the job.
Within the Armani Exchange store in Milan, you will join the team as Client Advisor (Part-time).
In particular, you will reflect the brand philosophy and be characterised by professionalism, attention to detail and technical knowledge.
Responsibilities.
Ensure excellence by offering an outstanding Client Experience Build client loyalty, engaging potential, new or existing clients Monitor your own performance, achieving the assigned KPIs Provide an impeccable image of the boutique Ensure product good maintenance, replenishment on the floor, knowing the warehouse stock of all categories to ensure re-stock shelves and maximize sales Requirements Must have skills.
2+ year of experience in the same role, possibly within the Fashion & Luxury industry Higher education diploma and/or degree Fluent knowledge of English Strong interest and passion for the fashion industry Excellent communication and interpersonal skills Team spirit Nice to have skills.
Mastery of clienteling activities Fluency in any other language apart from English is surely appreciated We promote diversity and inclusion in all forms, within a collaborative environment where your talent can flourish in the pursuit of a common goal.
yours and our growth.
Dettagli dell'offerta
- CONFIDENZIALE
- 20/08/2025
- 04/01/2026
Attenzione: è richiesta la conoscenza dell'italiano livello c1/c2... chi siamo:dialogodiretto srl è la prima società partner delle più importanti organizzazioni umanitarie internazionali: in italia, come all'estero, le promuove presso eventi in piazza ed aree shopping come ikea, pam e despar, invogliando......
Orario di lavoro: part-time 24 ore su turni, tutti i weekend; durante il primo periodo di formazione l’orario sarà part time... cerchi lavoro come commesso e sei disposto a lavorare anche nei weekend? ti piacerebbe intraprendere un percorso formativo con possibilità di crescita professionale? se vuoi......
Fps, azienda metalmeccanica, operante per commessa nel settore chimico-farmaceutico con sede legale in como, ricerca e seleziona per la sede operativa di fiorenzuola d'arda (pc): addetto/a segreteria e front office part time – appartenente alle categorie protette l... 68/99 requisiti richiesti diploma......
I nostri advertising sales consultant lavoreranno nel team commerciale garantendo il raggiungimento degli obiettivi assegnati tramite: elaborazione di proposte commerciali personalizzate vendita di spazi pubblicitari gestione della trattativa commerciale i candidati ideali: hanno ottima dialettica......
Gruppo reibanq, società di mediazione creditizia, con pluriennale esperienza e leader nelle realtà dei servizi bancari e finanziari ricerca, per l'ampliamento del proprio organico, brillanti operatori/operatrici contact center part toime 4 ore provenienti dal settore della vendita telefonica da inserire......
Cerchiamo 10 consulenti telefonici inbound part time 5h - 600€ fisso per un noto comparatore energetico cerchiamo 10 consulenti telefonici inbound commerciale cosa offriamo 600 € di fisso part-time di 5 ore lunedì - venerdì pensi di essere la persona giusta? candidati subito e dimostraci quanto puoi......
Abbiamo le nostre sedi a milano e a novara ed offriamo i nostri servizi sull’intero territorio nazionale... zca digital è un’azienda nata dalla fusione di sinergidea e di zero carbon audit: riunendo in un’unica realtà ciò che le due aziende avevano da offrire, zca digital intende rispondere alle esigenze......
Gruppo reibanq, società di mediazione creditizia, con pluriennale esperienza e leader nelle realtà dei servizi bancari e finanziari ricerca, per l'ampliamento del proprio organico, brillanti operatori/operatrici contact center part timne 4 ore provenienti dal settore della vendita telefonica da inserire......
Orario flessibile e possibilità di crescita professionale... problem solving: capacità di affrontare imprevisti e trovare soluzioni innovative... ambiente innovativo e dinamico, con progetti nazionali ed europei... doti relazionali e comunicative: abilità nel dialogare con istituzioni scolastiche, costruire......
Turni senza nottetotale disponibilitàpart time pomeriggio i candidati, nel rispetto del d... fai al caso nostro! per hôtel-restaurant du crêt, azienda leader in svizzero nello sviluppo e gestione di ristoranti multietnici a tema, tra cui pizzikotto, il team di adecco explora sta cercando per la sede......