CRM & SFE SPECIALIST
Descrizione dell'offerta di lavoro
I further attest that all information I submit in my employment application is true to the best of my knowledge.
Job Description ABOUT THE ROLE Lead the administration of the CRM (VIVA) & support the operational tasks of CME & Performance Management.
RESPONSIBILITIES.
Sales Force Effectiveness.
KPI design and maintenance.
Accepts personal ownership for CRM end outcomes.
Expresses responsibility for achieving task through the completion of the desired result.
When faced with challenging circumstances, finds creative solutions to ensure the achievement of the desired outcome.
Proactively participate in all the activities defined according to the position and role, within the framework of the SG-SST Occupational Health and Safety Management System, in pursuit of health and safety care, thus achieving compliance with the defined in the Company's policy in this matter.
SKILLS, COMPETENCIES AND EXPERIENCE.
Critical functional knowledge Bachelor´s degree.
Ideally at least 3 years of experience on CRM administration Strong interpersonal skills to support internal stakeholders Fluent in written and spoken English High proficiency in Excel Crtical business expertise Integrates planning efforts and prioritizes activities to meet deadlines, and maintain high productivity and quality to achieve maximum results Initiates systems to measure, benchmark and then improve current practice to ensure effectiveness and efficiency for all processes without sacrificing quality or customer service Discovers missing steps and resolves contradictions, inconsistencies or problems before they become crises Actively seeks ways of improving current systems, processes and structures Serving Customers Addresses customer’s underlying needs.
goes significantly beyond the norm to be available to customers during critical periods Knows customers’ businesses and proactively seeks information about real, underlying needs beyond those expressed initially Attempts to anticipate customers’ needs before they are expressed Relationship building and networking Builds strong relationships internally with key stakeholders and business partners Networks effectively with external vendors and agencies to ensure good business relations and the best service is received Ability to listen, understand and communicate priorities.
Ability to stay calm and focused under pressure Committed to foster a diversity, equity, and inclusive environment Locations Bogota, Colombia Worker Type Employee Worker Sub-Type Regular Time Type Full time
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 30/07/2025
- 05/01/2026
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Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
Studio borghi, primario studio di consulenza del lavoro e amministrazione del personale a milano, per ampliamento della propria struttura hr & payroll è alla ricerca di un payroll specialist con esperienza maturata in studi professionali... 196/2003) all'indirizzo email: *****@*****/strong>......
For our plant based in cavaion veronese we are looking for a highly motivated accounting administration specialist (m/f) the ideal candidate will have a proven track record in managing accounting operations, ensuring accuracy, efficiency, and compliance... baumann forklifts are machines with a cutting-edge......
Smart skills center - agenzia per il lavoro sta selezionando per varie aziende clienti operanti in diversi settori di business: un/una payroll specialist la risorsa si occuperà di: • elaborazione dei cedolini e relativi adempimenti contributivi • gestione degli adempimenti annuali concernenti la gestione......
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Patent specialist trainee (brevetti) - laureato in ingegneria / stem il nostro cliente, un’affermata società di reggio emilia operante nel settore della consulenza tecnica e legale per la tutela della proprietà industriale, ci ha incaricato di selezionare un neolaureato/a in ingegneria o comunque con......
Nello specifico, si occuperà delle seguenti mansioni: - elaborazione delle buste paghe dei lavoratori; - predisposizione dei modelli f24; - compilazione delle dichiarazioni 770 e cu; - gestione dei rapporti di lavoro; - pratiche di assunzione e cessazione dei contratti... ricerchiamo candidato/a specializzato/a......
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Requisiti di lavoro requisiti: - formazione in ambito tecnico - esperienza di 2/4 anni maturata nel ruolo, preferibilmente nel settore sanitario/socio-sanitario, - buona dimestichezza nell'utilizzo di strumenti di reporting e di project management, - buona conoscenza lingua inglese (scritta e parlata)......