Vedere l'offerta completa

GUEST SERVICE AND QUALITY MANAGER

Roma - Lazio

Descrizione dell'offerta di lavoro

Azienda hospitality job description conducts monthly audit to ensure compliance with company and brand standards.
assists with company-wide implementation of company practices.
facilitates process improvement teams, assuring use of the systematic processes, and improvement is achievable and measurable.
ensures that management practices at all levels are aligned with quality tools by providing training in quality sciences.
uses data collection methods to compile, display, track, and analyze defect trends.
demonstrates and communicates key drivers of guest satisfaction for the brand's target customer.
responds to and handles guest problems and complaints.
stays visible and interfaces with customers on a regular basis to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
models service behaviors that meet or exceed guest expectations.
manages day-to-day operations, ensuring the quality, standards and meeting the expectations of the customers on a daily basis.
provides immediate assistance to guests as requested.
interacts with customers on a regular basis throughout the property to obtain feedback on quality of product, service levels and overall satisfaction.
records guest issues in the guest response tracking system.
reviews comment cards and guest satisfaction results with employees.
emphasizes guest satisfaction during all departmental meetings and focuses on continuous improvement.
competenze ed esperienza 2-year degree from an accredited university in business administration, hotel and restaurant management, or related major 3 years' experience in the guest services, front desk, housekeeping, sales and marketing, management operations, or related professional area.
knowledge of at least two languages.
excellent leadership skills, problem-solving abilities, and attention to detail.
completa l'offerta greate opportunity
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Page Personnel
Località
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 13/03/2024
Data di scadenza
  • 11/06/2024
Service Manager industrial Vehicles (M/F)
Baumann sideloaders srl

For our plant based near verona we are looking for: service manager industrial vehicles (m/f) essential duties • lead the service and spare part dept... • document, submit, and resolve claims with dealers... • prepare customer repair estimates and/or quotes in a timely and accurate manner and provides......

Aftersales Service Manager industrial Vehicles M/F
Baumann sideloaders srl

For our plant based near verona we are looking for: aftersales service manager industrial vehicles m/f essential duties lead the service and spare part dept... document, submit, and resolve claims with dealers... prepare customer repair estimates and/or quotes in a timely and accurate manner and provides......

LOCAL QUALITY MANAGER
365 gradi srl

Per prestigioso gruppo metalmeccanico di respiro internazionale nel settore degli impianti, siamo alla ricerca di un/a local quality manager... la risorsa sarà inserita all’interno del dipartimento qualità del plant, a coordinamento di un team di 5 risorse e rispondendo al quality manager......

QUALITY MANAGER
365 gradi srl

Per azienda metalmeccanica di respiro internazionale, specializzata nella progettazione di impianti automatizzati ricerchiamo un/a quality manager... nello specifico si occuperà di: sviluppare standard qualitativi e obiettivi; supervisionare le attività dei supplier quality assurance; definire lo standard......

SERVICE MANAGER
365 gradi srl

Per azienda cliente operante nel settore dell’automazione di processo e nella robotica per i sistemi logistici, stiamo ricercando un/a service manager... il/la candidato/a si occuperà di: gestire l'ufficio service e personale tecnico trasfertista; raccogliere le richieste di assistenza telefonicamente......

Service manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... collaborare con il team di vendita......

Service Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Service_manager • figura in grado di interagire con uno o più customer... inglese fluente e backgroud tecnico• definizione delle timeline dei rilasci• attività di coordinamento• know how jira per la gestione dei tickets• know how base comandi linux (apertura log, ricerca di errori/eccezioni)• nice to......

Production and Planning Manager macchine operatrici (M/F)
Baumann sideloaders srl

Per la sede di cavaion veronese cerchiamo un/a: production and planning manager macchine operatrici (m/f) principali responsabilità: gestione delle attività produttive e logistiche; coordinamento delle risorse, organizzazione dei carichi di lavoro, monitoraggio delle tempistiche per ciascuna commessa......

Service Manager
Adami & associati selezione del personale

Settore: automotive sede: bresso descrizione della posizione: il service manager sarà il responsabile dell'area post-vendita, garantendo che i servizi di assistenza, manutenzione e riparazione siano erogati in modo efficiente e soddisfacente per i nostri clienti... collaborare con il team di vendita......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

Pl, manomano, and bol... teamwork and leadership skills... communication and organization: fluent communication in english and ability to organize processes for oneself and others... curiosity and openness to continuous learning... requirements: proactiveness and ability to learn quickly......