INVENTORY CONTROL SUPERVISOR
Descrizione dell'offerta di lavoro
safety, security, quality, and productivity.
The incumbent will receive direction from and provide information to various managers in the Supply Chain, Finance, and Customer Service groups.
Communication regarding inventory control, project(s) status, and priorities will be necessary.
Monitoring of detail and tasks is critical to meeting objectives.
Investigative analysis, finding root causes and providing solutions plays a large role in the duties of this position.
The incumbent is responsible for administering, supervising and coordinating the DC Cycle Count process and monitoring SAP and the Compare Report and Error Queues to ensure the inventory is accurate in the Blue Yonder system and that the Blue Yonder system matches SAP.
The incumbent is responsible for collecting and analyzing DC inventory data, including measuring and monitoring inventory turns for items in the DC, and coordinating daily investigations of inventory discrepancies and be able to provide root cause analysis.
The incumbent will be called upon to investigate customer order credit claims.
The incumbent will coordinate and supervise the successful completion of special projects, including product re-labeling and dead inventory removal.
The Inventory Control Supervisor will manage the product slotting of a large SKU high volume distribution center.
The incumbent is responsible for supervising the Inventory Control non-exempt staff and will work through proper channels to manage personnel decisions, disciplinary action, and other staff-related issues.
In addition, the incumbent will oversee the following Inventory Control areas.
Kitting, Inventory Admin Specialist functions, PROB01 issue resolution, Shelf-life expiration accuracy, Gratis Purge, quality inspections, vendor management and corrective actions, DI Customer Service Bin Checks, Donations of materials as directed.
¿Este trabajo es para ti? This position requires the ability to analyze data and provide solutions.
The incumbent should possess excellent organizational skills and demonstrate superior interpersonal, oral, and written communication skills.
The incumbent must possess the ability to prioritize with a sense of urgency and have the ability to work with all levels of the organization.
The incumbent must possess advanced working knowledge of Microsoft Outlook, Word and Excel and managerial skills.
Must have the ability to interact professionally with both internal and external contacts as well as demonstrate the ability to work independently and as a member of a team.
Knowledge of Blue Yonder, SAP or equivalent WMS (Warehouse Management Systems) a plus.
A bachelor’s degree in accounting/business/ supply chain (or equivalent) and five (5) year’s experience in a distribution or inventory control environment is preferred.
Algo más sobre nosotros
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 12/04/2024
- 11/07/2024
Per importante istituto di credito in zona roma tiburtina (rm) si cerca un junior management control... rone, cost/income, jaw effect) al fine di supportare le scelte di steering e di indirizzo strategico; · supporto nello sviluppo e miglioramento dei modelli di pianificazione e reporting gestionale......
Per prestigioso gruppo metalmeccanico di respiro internazionale nel settore degli impianti, siamo alla ricerca di un/a control systems specialist... compiti e responsabilità: sviluppo e programmazione di software che consentano il controllo e l’ottimizzazione degli impianti di refrigerazione e condizionamento......
Luogo di lavoro: italia principali mansioni: la risorsa sarà responsabile della supervisione meccanica e civile delle attività relative alla realizzazione di un parco fotovoltaico e si occuperà delle seguenti mansioni: supervisionare tutte le attività civili e meccaniche relative allimpianto fotovoltaico......
Modalità di candidatura: i candidati in possesso dei requisiti richiesti possono inviare il proprio curriculum, in formato word o pdf, a adami & associati... descrizione del cliente: la nostra azienda cliente è una multinazionale tedesca attiva nel campo del fotovoltaico industriale......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Esperienze di javascript, jquery, html5, css3 e dei sistemi di version control (svn o git)... t4 project progetta e sviluppa applicazioni mobile, soluzioni internet, applicativi web ed è specializzata nell’it staffing, nella consulenza e nella formazione di esperti it e mobile......
È alla ricerca di un sistemista per un importante cliente nella pala risorsa sarà inserita in un team di lavoro in turnazioni h24 all’interno della control room del data center e svolgerà attività sistemistiche in ambiente server su infrastruttura vmware... gli interessati possono inviare il proprio......
Preferibile conoscenza lingua inglese... mandare cv con foto solo se con requisiti minimi... richiesta dinamicità, disponibilità alla flessibilità, residenti in zona o adattabili in alloggio uso foresteria condiviso con colleghi... preferibile possesso attestati antincendio, primo soccorso e asc......
Aiming to strengthen our oil & gas department for an important project based in lombardia, italy, we are recruiting a: procurement support – oil & gas job location: north east milan area role overview: - collect and manage the purchase specification received from engineering and manufacturing departments......