Vedere l'offerta completa

PROCUREMENT SPECIALIST- PURCHASING FOCUS

Descrizione dell'offerta di lavoro

Procurement Specialist- Purchasing Focus - North Carolina - 6-12 Month Contract  Our client, a global pharmaceutical manufacturing organization are looking for a talented Procurement Specialist to join their expanding team.
With continued organizational growth and considerable investment across their portfolio and capital programs this is an extremely exciting opportunity to contribute towards their brand-new manufacturing facility on the East Coast of the United States.
Essential Duties and Responsibilities for this role include, but are not limited to.
Collaboration and Input to Purchasing strategies to include Bid lists, pre-qualifications, compensation, award basis, risk management and provide recommendations.
Monitor progress and input to purchase order deliverables Review and approval of purchase orders, change orders for commercial compliance to include negotiating and validating pricing and ensure prime contract flow down terms and conditions.
Review Track purchasing (orders) and contract approvals and ensure timely processing Collaborate with Building PM’s to ensure purchase order award timeline meet project schedule Monitor Vendor and Subcontract performance as well as Buyer and Subcontract Administrator and challenge and elevate issues as required to Procurement Lead Research potential vendors for owner purchases Evaluate offers from vendors and negotiate better prices Follow up with suppliers, as needed, to confirm change orders Signing and reviewing purchasing agreements with vendors, monitoring their performance and renegotiating contracts Monitor/track Agreements to ensure agreement value is not exceeded prior to amendment Reviewing, approving, and routing purchase order documentation, punchlist, and invoicing for final closeout Attend and participate in weekly vendor meetings and monthly sponsor meetings Evaluate supply chain solutions to avoid potential project delays   Requirements.
Advanced knowledge of MS Excel, Word, PowerPoint, Adobe Acrobat Knowledge of market research Undergraduate degree in Supply Chain Management, Business Administration, Engineering, or relevant field Previous Biopharmaceutical experience Work experience as a Procurement Specialist, or similar role Solid organizational skills Good understanding of supply chain procedures Negotiation and communication skills Good interpersonal/Team skills Punctual on-site attendance If you are interested, please apply now for immediate consideration and further information.
#LI-NR1
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Imprecisato
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 06/08/2025
Data di scadenza
  • 06/01/2026
STORE SPECIALIST
electromann srl

Possibilità di crescita reale: il nostro store specialist di oggi è il store manager di domani! un ambiente di lavoro stimolante, dove il merito viene riconosciuto e premiato... cerchiamo qualcuno che non si limiti a vendere, ma che ami davvero far parte di un team vincente e voglia crescere insieme......

Digital Marketing Specialist
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......

Payroll Specialist
Studio Borghi

Studio borghi, primario studio di consulenza del lavoro e amministrazione del personale a milano, per ampliamento della propria struttura hr & payroll è alla ricerca di un payroll specialist con esperienza maturata in studi professionali... 196/2003) all'indirizzo email: *****@*****/strong>......

Accounting Administration Specialist (M/F)
Baumann sideloaders srl

For our plant based in cavaion veronese we are looking for a highly motivated accounting administration specialist (m/f) the ideal candidate will have a proven track record in managing accounting operations, ensuring accuracy, efficiency, and compliance... baumann forklifts are machines with a cutting-edge......

PAYROLL SPECIALIST
s.r.l.

Smart skills center - agenzia per il lavoro sta selezionando per varie aziende clienti operanti in diversi settori di business: un/una payroll specialist la risorsa si occuperà di: • elaborazione dei cedolini e relativi adempimenti contributivi • gestione degli adempimenti annuali concernenti la gestione......

Content Creator E-learning Specialist
LEN Learning Education Network

Team coeso, flessibilità e rispetto per il work-life balance... possibilità di crescita professionale con formazione continua... capacità di lavorare su più progetti contemporaneamente, rispettando scadenze anche sfidanti... ottime capacità comunicative e di scrittura, attenzione ai dettagli e spirito......

LAUREATO in INGEGNERIA / STEM – PATENT SPECIALIST TRAINEE
Re.s. studium sas

Patent specialist trainee (brevetti) - laureato in ingegneria / stem il nostro cliente, un’affermata società di reggio emilia operante nel settore della consulenza tecnica e legale per la tutela della proprietà industriale, ci ha incaricato di selezionare un neolaureato/a in ingegneria o comunque con......

Payroll Specialist - Tempo indeterminato
FourStars Impresa Sociale Srl

Nello specifico, si occuperà delle seguenti mansioni: - elaborazione delle buste paghe dei lavoratori; - predisposizione dei modelli f24; - compilazione delle dichiarazioni 770 e cu; - gestione dei rapporti di lavoro; - pratiche di assunzione e cessazione dei contratti... ricerchiamo candidato/a specializzato/a......

Hr specialist
Selecta sas

Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per società di servizi in forte crescita ricerca una figura per l'amministrazione del personale cui verrà affidato il compito di gestire il processo di reclutamento e selezione di nuove risorse, l'on-boarding dei nuovi dipendenti, la predisposizione......

IT Application specialist
Winning team srl

Requisiti di lavoro requisiti: - formazione in ambito tecnico - esperienza di 2/4 anni maturata nel ruolo, preferibilmente nel settore sanitario/socio-sanitario, - buona dimestichezza nell'utilizzo di strumenti di reporting e di project management, - buona conoscenza lingua inglese (scritta e parlata)......