SUPPLY CHAIN TRAINEE
Descrizione dell'offerta di lavoro
Areas of responsibilities.
Responsible for the products supplying of the stores to ensure the best delivery delay Boutique’s contact for every question of products availability Follows up and manage firm orders from the supplier to the final delivery in boutique Balances the stock between boutiques to optimize products availability vs assortment Manages internal transfer Follows up and communicate supplier delivery delay information to boutiques, the Marketing Department and management Checks the weekly automatic replenishment Requests stock and availability Management of data in the system (update the assortment, reference, description, prices, category, status…) Analysis and follows up the evolution and the volume of monthly deliveries, novelties Candidate Profile.
Bachelor or master’s degree in Economics or Management Engineering Similar previous experience in either FMCG, luxury, fast paced environment is considered a plus Commercially orientated, pro-active and result driven Excellent organizational skills, resilience during peak times Team player, willingness to support and curiosity to learn Strong communication and interpersonal skills, able to adapt the communication style to the different stakeholders Italian mother tongue or fluent.
Fluent English required Microsoft Office (Excel, Word & PowerPoint).
Proficient level
Dettagli dell'offerta
- Richemont
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- 11/04/2024
- 10/07/2024
conoscenza e competenza di utilizzo attrezzature e tecniche per la caratterizzazione metallografica e meccanica delle leghe metalliche/scorie (supply chain processi siderurgia)... capacità di failureanalysis in genere e legata alla gestione e coordiamento delle attività della clientela......
Consultlario srl, società di consulenza aziendale, attiva sul mercato con servizi personalizzati mirati a check up aziendale, controllo di gestione, recruiting, oltre a favorire un’ampia scelta di corsi e servizi con la divisione academy, ricerca per importante cliente operante nel settore consulenza......
Per azienda multinazionale operante nel settore dei pagamenti ricerchiamo un/a logistic specialist: mansioni: organizzare le spedizioni per l’italia e per l’estero (ddt, packing list etc) seguendo le adeguate normative e procedure amministrative, fiscali e doganali provvedere alle rilevazioni relative......
Nello specifico si occuperà di: effettuare lo scouting dei nuovi fornitori di componentistica elettrica e valutare quelli esistenti; negoziare con i fornitori il prezzo, la qualità, i tempi di consegna ed i tempi di pagamento; implementare il sistema di vendor rating; elaborare il budget d’acquisto......
Nello specifico si occuperà di: effettuare lo scouting dei nuovi fornitori di componentistica elettrica e valutare quelli esistenti; negoziare con i fornitori il prezzo, la qualità, i tempi di consegna ed i tempi di pagamento; implementare il sistema di vendor rating; elaborare il budget d’acquisto......