BIDS & TENDER SPECIALIST - SOSTITUZIONE MATERNITÃ
Descrizione dell'offerta di lavoro
Purpose of the Job Be responsible for ensuring the correct and timely preparation and elaboration of the Public Bids and other Marketing initiatives requesting such documentation.
Identify and propose solutions for improving the process of documentation preparation.
Keep Customer Service updated on bids awarded and price modifications.
Manage all the prices from bid tenders and private offers check both computer data and real situation with Customer Service Territory and Sales Managers.
Roles & Responsibilities Follow the company guidelines elaborate and prepare autonomously documentation for.
bids tenders requests and offers (in particular including those foreseeing rebates).
Analyze the specifications of tenders and involve Sales people and Sales Manager in evaluating products and prices.
When required involve Customer in clarifying aspects of the offers.
Require support to Tender Office Manager in order to verify all tenders to ensure the correctness and the timely manner.
Transmit to Customer Service Office all relevant documentation to price change and tenders updating.
Provide support to Sales people for any question relating to pertinent competencies.
Write and send letters to customer for the substitution of products referring to a change related the agreement and the relative analysis of the price situation; send copies to the interested offices.
Acquire sufficient knowledge of Company products to enable an initial understanding of tender.
Manage the archives.
Act in compliance with policies and procedures.
Education & Competencies High school Diploma or University Degree At least 2 years in similar activities Basic knowledge of English both written and verbal Good Knowledge of PC Integrity Attention to details Teamwork Demonstrated abilities to work respecting deadlines Administrative mindset The base pay for this position is N/A In specific locations the pay range may vary from the range posted.
JOB FAMILY.
Sales Support & Administration DIVISION.
CRM Cardiac Rhythm Management LOCATION.
Italy > Milan.
Viale Edison 110 Edison Park Centre ADDITIONAL LOCATIONS.
WORK SHIFT.
Standard TRAVEL.
Not specified MEDICAL SURVEILLANCE.
Not Applicable SIGNIFICANT WORK ACTIVITIES.
Not Applicable Required Experience.
Unclear Seniority
Dettagli dell'offerta
- Abbott
- Tutta l'Italia
- Imprecisato - Imprecisato
- Imprecisato
- 09/08/2025
- 07/01/2026
Fps, azienda metalmeccanica, operante per commessa nel settore chimico-farmaceutico con sede legale in como, ricerca e seleziona: addetto/a back office commerciale per sostituzione maternità requisiti richiesti diploma o laurea in discipline economiche / commerciali / linguistiche o tecniche almeno......
Possibilità di crescita reale: il nostro store specialist di oggi è il store manager di domani! un ambiente di lavoro stimolante, dove il merito viene riconosciuto e premiato... cerchiamo qualcuno che non si limiti a vendere, ma che ami davvero far parte di un team vincente e voglia crescere insieme......
Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......
Studio borghi, primario studio di consulenza del lavoro e amministrazione del personale a milano, per ampliamento della propria struttura hr & payroll è alla ricerca di un payroll specialist con esperienza maturata in studi professionali... 196/2003) all'indirizzo email: *****@*****/strong>......
For our plant based in cavaion veronese we are looking for a highly motivated accounting administration specialist (m/f) the ideal candidate will have a proven track record in managing accounting operations, ensuring accuracy, efficiency, and compliance... baumann forklifts are machines with a cutting-edge......
Smart skills center - agenzia per il lavoro sta selezionando per varie aziende clienti operanti in diversi settori di business: un/una payroll specialist la risorsa si occuperà di: • elaborazione dei cedolini e relativi adempimenti contributivi • gestione degli adempimenti annuali concernenti la gestione......
Team coeso, flessibilità e rispetto per il work-life balance... possibilità di crescita professionale con formazione continua... capacità di lavorare su più progetti contemporaneamente, rispettando scadenze anche sfidanti... ottime capacità comunicative e di scrittura, attenzione ai dettagli e spirito......
Patent specialist trainee (brevetti) - laureato in ingegneria / stem il nostro cliente, un’affermata società di reggio emilia operante nel settore della consulenza tecnica e legale per la tutela della proprietà industriale, ci ha incaricato di selezionare un neolaureato/a in ingegneria o comunque con......
Nello specifico, si occuperà delle seguenti mansioni: - elaborazione delle buste paghe dei lavoratori; - predisposizione dei modelli f24; - compilazione delle dichiarazioni 770 e cu; - gestione dei rapporti di lavoro; - pratiche di assunzione e cessazione dei contratti... ricerchiamo candidato/a specializzato/a......
Selecta sas, società di ricerca e selezione del personale, per società di servizi in forte crescita ricerca una figura per l'amministrazione del personale cui verrà affidato il compito di gestire il processo di reclutamento e selezione di nuove risorse, l'on-boarding dei nuovi dipendenti, la predisposizione......