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INTERN, CUSTOMER SERVICES-2

Descrizione dell'offerta di lavoro

Work Flexibility.
Hybrid or Onsite This role will embrace teamwork and collaboration quality performance standards professionalism and integrity to ensure that results are timely delivered in accordance with the project objectives and implementation plan.
The Resource will cooperate with all the major functions of the Operations & Logistics department such as Customer Service Manager Customer Service Supervisors Customer Service Specialists Asset Management Warehouse Kit Room to achieve Best in Class results for the assigned duties.
Ensure all Compliance SOX FCPA and other policies and regulations are applied and followed during the execution of the project.
Works under immediate supervision reporting to a CS Supervisor or CS Manager.
Interface Activities.
Electronic invoice check on Edicom portal Invoicing order entry on Internal tools Collaborate with CS supervisors and team to support customer alignment and complete EDI integration Support activities in the external portal (Edicom) to manage EDI order flow Education Requires a high school diploma or equivalent Commercial education as industry or office merchant or any equivalent desirable.
Intermediate communication capabilities in English are essential (verbal and writing).
Experience Desirable.
Computer / Microsoft Office / ERP Skills (knowledge of Oracle ERP is a plus) Experience in Customer Service or IT roles is a plus Competencies & Behaviors Fluency in Italian and English both written and spoken Excellent communication skills Strong internal drive and motivation to make a difference and add value to an organization Ability to work under pressure Positive optimistic mindset Can-do attitude Personal responsibility Travel Percentage.
0% Required Experience.
Intern
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Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Stryker
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Tipo di Contratto
  • Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 11/08/2025
Data di scadenza
  • 06/01/2026
Dutch Customer Service Representative for Majorel Italy
Majorel Italy srl

Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......

Customer care
Sweetty

Formazione continua per affinare le tue competenze e fare un salto di qualità nel customer service... se hai un diploma di scuola superiore e una passione per il customer service, questa è la tua occasione... posizione: customer care luogo di lavoro: ancona tipologia contrattuale: full-time se ti entusiasma......

BATTISTINI - ROMA: customer care inbound
RANDSTAD ITALIA SPA per azienda cliente

Ti piace lavorare a contatto con il pubblico e cerchi una nuova opportunità lavorativa? randstad italia, divisione inhouse, ricerca per importante azienda del settore delle telecomunicazioni un operatore customer care inbound in diversi settori... requisiti di lavoro quali requisiti stiamo ricercando?......

Customer service representative for majorel italy - rome
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore automotive, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service outbound - care (no vendita) il candidato ideale ha un forte orientamento al raggiungimento degli obiettivi, ottime doti relazionali e dimostra una spiccata......

TiNoleggio - Addetto Customer Service
TiNoleggio S.r.l.

Altre informazioni sul lavorose sei una persona motivata, orientata al cliente e con una forte attitudine al problem solving, inviaci il tuo cv a *****@***** con oggetto “candidatura addetto customer service”... descrizione della posizione siamo alla ricerca di un addetto customer service che parli fluentemente......

Customer service representative - majorel italy - rome
Majorel italy srl

Apply today! per un importante cliente nel settore banking/finance, siamo alla ricerca di brillanti risorse da inserire come addetti al customer service... are you ready to explore a whole new world of vast opportunities? we're glad to meet you... together, we can further refine our digital service offerings......

Service desk/customer support - milano sud
Performa group srl

Orario di lavoro: finestra oraria 8... tipologia lavoro: in sede... 00 candidati ora inviando il tuo cv h t t p s :/ / teamsoft... capacità di apprendimento: disponibilità a sviluppare e migliorare le proprie competenze... tipologia contrattuale: full time... performa group società che vanta lunga esperienza......

Sales Promoter VENETO Part Time e Full Time da 2 a 5 Giorni
DialogoDiretto

Decidi tu quando e quanto lavorare:da un minimo di 2 fino a 5 giorni a settimana, a tua scelta... attenzione: è richiesta la conoscenza dell'italiano livello c1/c2... chi siamo:dialogodiretto srl è la prima società partner delle più importanti organizzazioni umanitarie internazionali: in italia, come......

STAGE - General Services Assistant
Havas

Nell’ambito del rafforzamento del proprio team, providence italy, agenzia del gruppo havas, è attualmente alla ricerca di uno stage – general services assistant... 30 giugno 2003 n°196 – “codice in materia di protezione dei dati personali” e dell’art... le attività riguarderanno principalmente: gestione......

Operatore inbound customer care
Horizon

Capacità di imparare rapidamente e adattarsi a nuovi prodotti e servizi... condizioni contrattuali: -orario full-time (lun-ven) -stipendio fisso di 1200 euro netti... responsabilita’: -gestione del supporto tecnico telefonico inbound per clienti fidelizzati... motivazione e interesse nel settore medico-sanitario......