MANAGER, CUSTOMER SUCCESS
Descrizione dell'offerta di lavoro
The Regional Manager leads the strategy and execution for our customer success team to ensure the successful adoption, maturity, and growth of our customers across their assigned region.
They focus on recruiting, growing, mentoring and coaching for their team of customer success managers (CSMs) and Technical Account Managers (TAMs); additionally this includes responsibilities for CSM and TAM activities (e.
., on-boarding, support, services, adoption, advocacy, retention, etc.) and outcomes (e.
., renewals, up-sell, etc.).
The Regional Managers understand the Customer Success Managers' and Technical Account Managers' roles, processes, and paths to success and help define t
Dettagli dell'offerta
- Imprecisato
- 27/05/2024
- 25/08/2024
In italia sono presenti 38 milioni di auto, che vengono utilizzate solo per il 7% della loro vita utile... gli owner guadagnano di più, perché possono condividere le auto più facilmente e più frequentemente... caratteristiche collaborazione stage finalizzato all'assunzione durata stage: 6 mesi inizio:......
Description for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... job responsibilities respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating to information and complaints......
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Description welcome to majorel! we are a leading customer experience multinational with over 82,000 professionals in 45 countries all over the globe... are you also #driventogofurther? join us now! for an important ecommerce customer, we are looking for brilliant resources to be included as customer......
• resolve customer disputes to ensure fair value for the customer and company... • maintain industry leading levels of customer satisfaction... • prepare customer repair estimates and/or quotes in a timely and accurate manner and provides follow-up... • guarantee an excellent spare parts delivery service......
Ha una esperienza pregressa come addetto/a vendita o store manager maturata in ambito beauty e cosmesi... il nostro cliente, importante multinazionale leader europea nel mondo delle profumerie, sta ricercando un addetto/a vendita competente nel settore della cosmetica da avviare, con giusta formazione......
Description: for an important partner in the cosmetics industry, l’oréal group, we are looking for brilliant resources to be included as customer service employees... main activities: respond to customer requests in a professional, precise and timely manner management of calls, e-mails and chats relating......
Il project manager garantirà che i progetti vengano consegnati in tempo, nel rispetto del budget e con soddisfazione delle parti interessate... il project manager sarà inoltre responsabile della gestione del team di progetto, della facilitazione della comunicazione e della risoluzione dei conflitti......
Prevediamo 2 settimane di formazione, utilizzando le soluzioni e le piattaforme di collaboration microsoft, che permetteranno di approfondire i principali processi aziendali e la conoscenza di microsoft dynamics 365 customer service... per l’aicademy dynamics 365 customer service ricerchiamo risorse......
Esperienza: da 3 a 5 anni come area manager in contesti affini... collaborare con un senior sales area manager durante l’on boarding e nella divisione del mercato... ubicazione: castiglione delle stiviere descrizione del ruolo: in stretta collaborazione con il direttore commerciale italia, il sales area......