Vedere l'offerta completa

ROOMS DIVISION MANAGER IN TRAINING

Descrizione dell'offerta di lavoro

The Rooms Division MIT will receive exposure to/and provide support in all aspects of the Rooms operations including Front Office, Guest Experience, Housekeeping, and other duties to assist in the smooth operation of Rooms.
He/she is also responsible for providing attentive, courteous and efficient service to all guests.
esponsibilities• Respond to all guests' requests, problems, complaints and/or accidents presented at the Front Desk or through reservations, comment cards, letters and/or phone calls, in an attentive, courteous and efficient manner.• Follow up to ensure guest satisfaction.• Develop employee morale and ensure training of Front Office personnel and execution of Forbes standards.• Maximize room revenue and occupancy by reviewing status daily.
Analyze rate variance, monitor credit report and maintain close observation of daily house count.
Monitor selling status of house daily, i.
.
flash report, allowances, close the house as needed, etc.• Attend daily and monthly Rooms Upselling/Merchandizing meetings.
• Prepare employee Schedule according to business forecast, payroll budget guidelines and productivity requirements.• Ensure that no-show revenue is maximized through consistent and accurate billing.• Maintain a professional working relationship and promote open lines of communication with managers, employees and other departments.• Work closely with Accounting on follow-up items, i.
., rejected credit cards, employee cashiering discrepancies, etc.• Operate all aspects of the Front Office computer system, including software maintenance, report generation and analysis, and simple programming.• Answer phones as described by Forbes Standards• Greet and welcome all guests approaching any member of the Front Office team in accordance with Forbes Standards• Understand hospitality terms.• Assist in preparation of revenue and occupancy forecasting.• Ensure logging and delivery of all messages, packages, and mail in a timely and professional manner.• Ensure the proper use of communication etiquette within the department.• Ensure correct and accurate cash handling at the Front Desk.• Ensure that employees are, at all times, attentive, friendly, helpful and courteous to all guests, managers and other employees.• Maintain and monitor "Lost and Found" procedures and policies• Establish and maintain key control system.• Ensure participation within department for monthly team meeting.• Focus the Front Office Department on their role in contributing to the guest satisfaction and audit scores.• Monitor all V.
.
.'s and special guest requests.• Maintain required pars of all front office and stationary supplies.• Supervise housekeeping operation• Monitor cleanliness of rooms as per Forbes Standards- Medical, vision and dental insurance- 401K - Discounts at other Relais and Chateaux properties around the world
Vedere l'offerta completa

Dettagli dell'offerta

Azienda
  • Relais & Châteaux
Località
  • Tutta l'Italia
Indirizzo
  • Imprecisato - Imprecisato
Data di pubblicazione
  • 30/04/2024
Data di scadenza
  • 29/07/2024
Project Manager Commesse
Magazzini Bracchi Srl

Sei un/a project manager con esperienza nella gestione di progetti su commessa?ti piacerebbe lavorare in una rinomata azienda in continua espansione?non aspettare oltre! magazzini bracchi srl, ricercaproject manager di commesseper a sede di seravezza - lucca la persona che stiamo cercando si occuperà......

Opportunità di lavoro: Social Media Manager
20 Training Lab

Entra a far parte del nostro team dinamico e contribuisci al nostro successo!sei un esperto di social media con una passione per la creatività e l'innovazione? se sì, questa potrebbe essere l'opportunità che stavi cercando! siamo alla ricerca di un social media manager altamente motivato e proattivo......

Project manager junior (anche da formare)
Studio Pavan Srl

Importante azienda di circa 200 dipendenti, che progetta , produce e commercializza macchinari di alta tecnologia, su commessa, ricerca un project manager junior anche da formare... pensiamo a un diplomato o laureato in ingegneria, anche con poca esperienza maturata in altri settori, che sia interessato......

Project Manager Milano
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo un project manager sulla sede di milano... la retribuzione sara’ commisurata alle esperienze e alle effettive capacita' professionali... completano il profilo buone capacità di lavorare in team, capacità di multitasking e gestione delle priorità, attenzione ai dettagli e metodicità......

Architect/ Project Manager Torino
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Ricerchiamo architect/ project manager sulla sede di torino... conoscenza di sistemi di monitoraggio e log managment in una o più delle seguenti tecnologie: ca wily, dynatrace appmon... la retribuzione sara’ commisurata alle esperienze e alle effettive capacita' professionali... 215/03 e 216/03......

Project Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Societa' che opera con successo da oltre un ventennio su tutto il territorio nazionale, nel campo dell'ict a 360°, la cui mission delle sue attivita' sono le prestazioni ad alto valore aggiunto, ossia lo studio di soluzioni e l'erogazione di servizi inerenti il settore dell'information & communication......

Microsoft System Center Configuration Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

• esperienza pluriennale nella gestione di client microsoft windows in ambiente enterprise con sccm;• conoscenza dei tool di amministrazione microsoft system center configuration manager (sccm) e microsoft intune, in particolare, la gestione dell'infrastruttura sccm;• esperienza nella creazione e distribuzione......

Service Manager
Programs & Projects Consulting S.r.L.

Inglese fluente e backgroud tecnico• definizione delle timeline dei rilasci• attività di coordinamento• know how jira per la gestione dei tickets• know how base comandi linux (apertura log, ricerca di errori/eccezioni)• nice to have: java come background tecnico• inglese parlato e scritto >= c1 middle......

Facility Manager
Magazzini Bracchi Srl

Magazzini bracchi srl, al fine di migliorare il suo servizio verso dipendenti e clienti, ricerca un facility manager per il suo hq di seravezza �?? lucca oltre che per tutte le sue sedi... come: assicurarsi del mantenimento dello stato di pulizia ed estetico degli spazi negli standard definiti dall'azienda......

Project Manager Multi-Channel E-commerce
Selley

We are expanding rapidly into other european and pan-european marketplaces, and we're currently seeking a project manager multi-channel e-commerce to join our team... pl, manomano, and bol... if you believe you have the necessary skills and experience for this position, please send us your resume and......